Sanna Öhman
Customer Success Manager – SalesBerätta lite om dig själv?
Sanna Öhman heter jag! Born and raised utanför Piteå i en by som heter Lillpite (större än du tror!) men är numera bosatt i centrala delen med min sambo och två söner.
Jag har precis blivit en del av Tell-familjen och trivs redan som fisken i vattnet. I min roll som CSM på Tell kommer jag främst jobba med kundnöjdhet och ser därför framemot många fina möten med människor från alla möjliga branscher.
Varför jobbar du på Tell?
Förutom den fantastiska visionen om att vara den mest framtida arbetsgivaren
så känner jag att på Tell har jag möjlighet att ha på mig för ”stora skor”, Att hela tiden
växa i och utvecklas på bästa möjliga sätt. Sen att gruppen är så otroligt inbjudande att man redan första dagen känner sig som ”en i gänget” gör inte saken sämre.
Hur är man en bra kollega tycker du?
En bra kollega för mig är någon som vågar vara rak och ärlig men även ser till sina kollegors bästa genom att finnas som en hjälpande hand när saker och ting inte går som planerat.
Om du var en GIF, vilken skulle du välja då?